Moszkvics és Nysa

2007.04.19. 22:34

1997 papír vegyes technika, kb 50x70 cm

Ez és az előző képem (Mitsu, Warb) sajnos elpusztult. Még a Tanárképzőn egy kiállításra küldtem őket, mint a két, szerintem legjobban sikerült darabot a sorozatból. Aztán elfelejtkeztem róla. Közben másik suliba kezdtem járni. A képek visszajöttek, állítólag sokáig látták őket a tanszék termeiben, folyosóin hányódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://roncsfesto.blog.hu/api/trackback/id/tr4761012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

subi · http://szabolcshamori.carbonmade.com/ 2007.04.22. 10:29:55

van 1 állat Nysa custom ötletem ;)

subi 2007.05.07. 11:33:48

Igazából semmi külcsi, úgy értem a megszokott USA recept, csak mivel keleti autókból ritkán építenek ilyet, különleges lenne. Radikális top-chop, channeling, alvázmódosítás és/vagy air-ride, egy kis cleaning, nagynagy krómguriga... mint a JadaToys '47-es Ford COE-i :)
like this: www.jadatoys.com/image_gen/90656_w0_24_D-R_die_blac_none_47_For_COE.jpg
Lehet hogy majd összedobok 1 skiccet

yenoee 2007.05.09. 00:05:57

Hmmm. Nem rossz ötlet :)
Szerintem a keleti kocsikból épített rodoknak van valami sajátos bája, bár lehet, h most rosszul fejezem ki magam...
Össze kéne gyűjtenem pár linket róluk, végülis akár e blog profiljába is belefér.
:-)

zombi8 2007.05.17. 18:57:37

Bocsi, most nincs időm átnézni az egész lapot, szóval lehet, hogy rajta van, csak én nem találtam: szóval, ezek a képek eladóak? és ha igen, hol lehet érdeklődni?

yenoee 2007.05.18. 12:56:56

Van eladó, nálam érdeklődj :)
yenoee@index.hu

serialkiller01 2007.07.22. 23:55:01

Hello, ezek az autós képek nagyon komolyak. Ha lenne rá pénzem, megvenném az összeset kivétel nélkül és kitapétáznám vele az egész házat. Ilyen és ehez hasonló képeket még sehol sem láttam, egyszerűen qrvajók! Ment egy mail neked, egy képet mindenképp szeretnék!
süti beállítások módosítása