Kissé el vagyok havazva a melóval mostanság, ezért aztán el is felejtettem szólni, hogy akit érdekel, még május 13-ig megtekintheti Győrben, a Nemzeti Színházban lévő RégióArt c. tárlatot. Itt három roncsos képpel szereplek.

A kiállítást egyébként a MAOE Vas Megyei Csoportja rendezi. Az anyag hamarosan más városokban is látható lesz, ha nem felejtem el, beírom ide, hol mikor, meddig.

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://roncsfesto.blog.hu/api/trackback/id/tr9973572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sámuel 2007.06.26. 22:55:27

Rég volt frissítés, elfogytak tán a képek?

yenoee 2007.06.27. 11:50:41

Nem, még vannak, de egyelőre ennyit gondoltam megmutatni.
Azon elmélkedtem közben még egy sort, hogy más témájú képeket, fotókat is tegyek-é fel ide.
Meglátjuk.
:-)
süti beállítások módosítása